Tervetuloa Kaakkois-Suomen vihreät ry:n kevätkokoukseen lauantaina 6.5.2022 kello 14 Haminaan!

Piirin kevätkokouksessa esitellään vuoden 2022 tilinpäätös, toimintakertomus ja tilintarkastajan lausunto, päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä ja päätetään puoluekokoukseen liittyvistä asioista, valitaan mm. piirin ehdokkaat kauden 2023-2025 puoluehallitukseen ja puoluevaltuustoon.

Ennen kokousta järjestetään kokoukseen osallistujille maksuton ruokailu ja tutustumiskierros Haminaan. Kokouksen yhteydessä on tarjolla myös kahvia ja pientä makeaa ja suolaista palaa. Kaikki tarjoilut ovat vegaanisia.
Kokous järjestetään lähikokouksena. Etäosallistumismahdollisuutta ei tällä kertaa ole. Jäsenyhdistysten valtakirjat on toimitettava viimeistään kokouksen alkuun mennessä toiminnanjohtajan sähköpostiin (tuomo.liljenback@vihreat.fi). Yhdistyksille toimitetaan erikseen valtakirjaohje.
Jäsenyhdistysten kokousedustajille järjestetään kokouspäivänä myös oheisohjelmaa ja iltaohjelmaa. Kokoukseen osallistuvien on ilmoittauduttava henkilökohtaisesti ruokailuun viimeistään 1.5. oheisella lomakkeella: https://forms.gle/WTcPL3r93LQRtmxcA
Tarkastattehan kulkuyhteydet Haminaan ajoissa, sopikaa tarvittaessa kokousedustajien kimppakyydeistä.

Kokouksen esityslista: https://docs.google.com/document/d/1dwGSx2gbB7ZrqI0sp5Ab8_4WyLjSCh8B2oQdzi6ecag/edit?usp=sharing

Päivän ohjelma

kello 12.00: Ruokailu: kenttälounas Haminan Raatihuoneen (Raatihuoneentori 1) luona, ruokana kaakonkulmalainen paikallisruoka hapanvelli, kotikalja/vesi, ruisleipä ja levite

n. kello 12.30 Opastettu kaupunkikierros kävellen teemalla “Hamina maailmanluokan pikkukaupunki. Ympyröiden ytimessä.”

kello 14.00: Kevätkokous, Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3

noin kello 16: Kokouksen päättäminen, vapaamuotoinen illanvietto halukkaille