Kaakkois-Suomen vihreät hakee kampanjakoordinaattoria tekemään kanssamme vaalivoittoa huhtikuun 2023 eduskuntavaaleissa Etelä-Karjalassa, Etelä-Savossa ja Kymenlaaksossa!

Tehtäväsi on toteuttaa vihreiden vaalikampanjaa piirin alueella toiminnanjohtajan työparina yhdessä vaalityöryhmän, jäsenjärjestöjen ja ehdokkaiden kanssa. Tehtäviisi kuuluvat mm. piirin vaalitapahtumien toteuttaminen, ehdokkaiden tukeminen kampanjoinnissa sekä vapaaehtoisten innostaminen. Lisäksi työhön kuuluu myös sisäistä ja ulkoista viestintää, jäsenjärjestöjen tukemista ja koulutusten järjestämistä. Työnkuvaa on mahdollista soveltaa valittavan henkilön osaamisen ja kiinnostuksen mukaan.

Edellytämme valittavalta henkilöltä:

• hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä paineensietokykyä,
  • käytännössä osoitettuja organisointi- ja projektinhallintataitoja,
  • erinomaisia tietoteknisiä valmiuksia (toimisto-ohjelmistot, verkkosivujen sisällönhallinta, kuvankäsittely jne.)
  • yhteistyökykyä ja intoa työskennellä vihreiden ehdokkaiden ja vapaaehtoisten kanssa.

Eduksi hakijalle katsomme esimerkiksi:

• kokemuksen vaalikampanjoista,
  • kokemuksen vapaaehtoisten kanssa toimimisesta,
  • poliittisen viestinnän osaaminen erityisesti sosiaalisessa mediassa ja verkkomainonnan kokemuksen,
  • vihreän arvomaailman.

Työ on määräaikainen ajalla 1.11.2022—30.4.2023, ja työaika on 35 tuntia viikossa. Palkka on Vihreän liiton työehtosopimuksen mukainen 2 608 €/kk (+ mahdolliset kokemuslisät). Työnantajana toimii Vihreä liitto r.p. Työajat ovat joustavat, ja työtä tehdään pääasiassa etänä. Työ vaatii myös jonkin verran liikkumista vaalipiirin sisällä. Koska työtä tehdään vapaaehtoisten kanssa, työaikoihin kuuluu ajoittain iltoja ja viikonloppuja.

Työntekijä tarvitsee oman tietokoneen, jonka käytöstä maksetaan käyttökorvaus.

Hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa viimeistään sunnuntaina 2.10.2022 osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viestisi: “Hakemus Kaakkois-Suomen vihreiden kampanjakoordinaattoriksi”. Työhaastattelut pidetään viikolla 41 etäyhteyksin, ja haastatteluun kutsuttaviin henkilöihin ollaan erikseen yhteydessä.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Tuomo Liljenbäck, 044 091 8171, tuomo.liljenback@vihreat.fi

Vihreät on poliittinen liike, joka tekee työtä sen eteen, että tuleville sukupolville jäisi elinkelpoinen maapallo. Taistelemme tasa-arvoisen, turvallisen ja oikeudenmukaisen tulevaisuuden puolesta. Annamme äänen niille, joiden ääni ei muuten kuulu: luonnolle, tuleville sukupolville, heikommassa asemassa oleville.