Tervetuloa Kaakkois-Suomen vihreät ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen torstaina 29.4. kello 18!

Piirin kevätkokouksessa kuullaan kansanedustaja Hanna Holopaisen ja puolueen varapuheenjohtaja Jaakko Mustakallion tervehdykset sekä päätetään sääntömääräisten asioiden lisäksi kevätkokouskannanotosta, päivitetään piirin toimintaohjesääntöä ja päätetään mahdollisten puoluekokousaloitteiden hyväksymisestä.

Piirihallitus suosittaa, että kaikki osallistuisivat kokoukseen etäyhteyksiä käyttäen. Jäsenyhdistysten valtakirjat on toimitettava viimeistään torstaina 29.4. kello 16 mennessä toiminnanjohtajan sähköpostiin (tuomo.liljenback@vihreat.fi). Valtakirja voi olla vapaamuotoinen sähköpostiviesti, mutta siinä tulee ilmetä seuraavat seikat:

• Valtakirjan toimittavan yhdistyksen nimi
  • Varsinaisten edustajien nimet, sähköpostit ja osallistumistapa (etäyhteydellä vai paikan päällä)
    • Samat tiedot myös mahdollisista varaedustajista, kutsumisjärjestyksessä
  • Tieto siitä, missä kokouksessa ja milloin äänivaltaisten edustajien valinnat on tehty.
  • Viestin vastaanottajina tulee olla lisäksi yhdistyksen nimenkirjoittajat, mikäli nimenkirjoittajia on useampi kuin lähettäjä, tai mikäli lähettäjä ei ole itse nimenkirjoittaja.

Myös muiden kuin äänivaltaisten edustajien on ilmoittauduttava kokoukseen viimeistään 29.4. kello 16 mennessä. Ilmoittautumislomake muille kuin äänivaltaisille edustajille: https://forms.gle/LPWd7fVAFjYRwicE8

Esityslista: https://docs.google.com/document/d/1kR1wQbZnSbi8xnkIPx7RuzrdKFfwh7nL0FdZkeavKSU/edit?usp=sharing