Kaakkois-Suomen vihreät hakee nyt kampanjakoordinaattoria avustamaan huhtikuun 2021 kuntavaalien vaalivoiton tekemisessä Etelä-Karjalassa, Etelä-Savossa ja Kymenlaaksossa!

Tehtäväsi on toteuttaa vihreiden vaalikampanjaa piirin alueella toiminnanjohtajan työparina yhdessä vaalityöryhmän, jäsenjärjestöjen ja ehdokkaiden kanssa. Tehtäviisi kuuluu mm. sosiaalisen median sisällöntuotantoa ja ehdokkaiden neuvomista. Työhön sisältyy myös muita kuntavaalikampanjan toteuttamiseen ja piirijärjestön hallintoon liittyviä tehtäviä. Työhön voi kuulua myös sisäistä ja ulkoista viestintää, jäsenjärjestöjen tukemista, tapahtumien koordinointia ja koulutusten järjestämistä.

Edellytämme valittavalta henkilöltä:

• yhteistyökykyä ja intoa työskennellä vihreiden yhdistysten ja ehdokkaiden kanssa
  • taitto- ja kuvankäsittelyohjelmien hallintaa sekä WordPress -sisällönhallintaohjelmiston osaamista
  • paineensietokykyä, organisointitaitoja ja hyviä vuorovaikutustaitoja
  • vihreää arvomaailmaa

Katsomme eduksi:

• kokemuksen kampanjoista tai järjestötoiminnasta
  • mahdollisuuden työskennellä toisinaan myös iltaisin ja viikonloppuisin
  • poliittisen viestinnän osaaminen erityisesti sosiaalisessa mediassa ja verkkomainonnan kokemus
  • videotuotannon osaamisen

Tarjoamme monipuolisen työtehtävän, jonka sisältöön ja toteutukseen pääset myös itse vaikuttamaan. Työnkuva sovitaan tarkemmin valittavan henkilön osaamisen perusteella. Työajat ovat joustavat ja työtä tehdään pääasiallisesti etänä.

Työ on määräaikainen 1.1.2021 – 30.4.2021 tai sopimuksen mukaan, ja osa-aikainen keskimäärin 28 tuntia viikossa, työmäärän ollen alussa pienempi ja suurempi lähempänä vaaleja. Määräaikaisuuden perusteena on vaalikampanjoinnin projektiluonteisuus. Palkka on Vihreän liiton työehtosopimuksen mukainen 2005,82 €/kk (+ mahdolliset kokemuslisät). Työnantajana toimii Vihreä liitto r.p.

Hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa viimeistään 18.11.2020 osoitteeseen kaakkois-suomi@vihreat.fi. Työhaastattelut pidetään 20. – 24.11.2020 etänä ja päätös tehdään 25.11.

Toiminnanjohtaja Tuomo Liljenbäck, tuomo.liljenback@vihreat.fi, 044 0918171 (klo 10-16 arkisin).